7 Trików, które udoskonalą Twój trening ?


7 Trików , które udoskonalą Twój trening ?

1. Skracaj Przerwy – jeśli nie trenujesz za ciężko, to rób sobie przerwy między seriami i ćwiczeniami maks 90 sekund ! Zagwarantujesz sobie w ten sposób utrzymanie metabolizmu na najwyższym poziomie.

2. Równo Oddychaj – w trakcie ćwiczeń przy opuszczaniu sztangi do klatki piersiowej bierz wdech nosem, a wyciskając rób wydech ustami. Pamiętaj, że każde odstępstwo od tej reguły poskutkuje szybką utratą mocy !

3. Daj z Siebie wszystko – jak biegniesz w klubie fitness na bieżni to staraj się zwiększyć nachylenie bieżni o 2 a nawet 3%. Dzięki temu spalisz więcej kalorii…

Albo polecam jeszcze po prostu wyjść na zewnątrz i pobiegać sobie w plenerze.

4. Pamiętaj o Notowaniu – staraj się zaraz po skończonym treningu robić notatki. Zapisywać każde ćwiczenie, które zrobiłeś, jakie ciężary podnosiłeś, w których momentach miałeś więcej siły i energii, a w których mniej…

W ten sposób po każdej sesji treningowej pozwoli Ci jasno określić, jak szybko robisz postępy i co należy zmienić.

Polecam osobiście korzystanie z pulsometru, przyda Ci się do monitorowania Twoich treningów nie tylko kardio czy metabolicznych, ale także siłowych.

5. Koniecznie się Regeneruj – zaraz na drugi dzień po treningu masz zakwasy… i czujesz ból całego ciała… Szybciutko podnoś się z łóżka, krótka gimnastyka, poskacz ze 3 min na skakance albo… najlepiej załóż słuchawki… włącz ulubioną muzę… i leć potruchtać.

Gwarantuje Ci… , że po takim lekkim treningu szybko dojdziesz do siebie.

6. Polecam Interwały – spróbuj zamienić klasyczny trening siłowy na intensywny CrossFitowy trening… , w którym w jednostce czasu spróbuj zaliczyć jak najwięcej poprawnych powtórzeń !

Przykładowo zrób sobie… 5 podciągnięć na drążku…10 wyciśnięć sztangą nad głowę… 15 przysiadów ze sztangą… 20 pompek… 25 brzuszków w zwisie na drążku…30 sekund poskacz na skakance… i wykonaj przy tym jak najwięcej rund w 25 minut !

7. Zaraz po Treningu – po zakończonym intensywnym treningu, proponuje naprzemienny prysznic !

Dzięki temu zmniejszysz i opuznisz bolesność mięśniową.

 

Wszystkie 7 Trików, które opisałem po wyżej myślę, że pomogą i udoskonalą Twój trening. Dziękuję za przeczytanie mojego artykułu i mam nadzieję, że naprawdę dostarczył cennych informacji, które pomogą Tobie w treningach jak również osiągnąć zamierzone cele.

Napisz co sądzisz o tym artykule ?

Jakie jest Twoje zdanie na temat 7 Trików udoskonalenia treningu ?

Czy Ty też stosujesz takie Triki ?

 Serdecznie zapraszam do pozostawienia poniżej komentarza.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę

Trener dla Ciebie

Tomasz Andrzejewski

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *