Jak Rośliny mogą Ci pomóc zacząć ćwiczyć ?


Jak Rośliny mogą Ci pomóc zacząć Ćwiczyć ?

 

 

 

 

Zalecane minimum dla zdrowia przy aktywności fizycznej dziennie to uwaga !

30 minut. Jeśli daleko Ci do tego minimum, to poniżej podaje Sekretne Wskazówki,

które pomogą Ci zacząć powoli, ale skutecznie ćwiczyć…

Czy to są prawdziwe powody, aby zacząć ćwiczyć…

Twoje ciało to piękny mechanizm, które jest stworzone do ruchu ! Intensywny ruch pozwala zdecydowanie zmniejszyć stres, wzmacnia wiarę w siebie i poczucie własnej wartości. Jak Jesteś aktywny fizycznie to pozwoli Ci to zapobiegać większości chorób cywilizacyjnych, w tym chorobom sercowo-naczyniowych, nadciśnieniu tętniczemu, cukrzycy typu 2, niektórym nowotworom i depresji.

Poprawi Ci ogólny stan zdrowia.

Oto sekrety udanego początku, aby zacząć ćwiczyć…

Jest wiele sposobów na znalezienie motywacji i jest to proste, ale już utrzymać ją i wytrwać jakiś czas, jest dużo trudniejsze! A wszystko przez te… bóle mięśni, szybkie zmęczenie, martwisz się, że nie masz czasu na ćwiczenia ?

Pamiętaj, że aktywność fizyczna to nie tylko intensywny sport ! Ale to mogą być prace w domowym ogródku, zabawy z dziećmi na świeżym powietrzu lub wypady z całą rodzinką do lasu na grzybki.

Staraj się wybierać taką aktywność, która jest przyjemna, łatwa, ma formę zabawy, jednym słowem wybierz taką, jaka Tobie odpowiada.

Urozmaicaj sobie aktywność fizyczną, w taki sposób, aby nie wkradło się znużenie.

Rozgrzej się odpowiednio przed intensywnym wysiłkiem ! Dzięki temu unikniesz urazów, które zniechęcają do dalszych ćwiczeń… Rozgrzewka przygotuje Twoje ciało do wykonania kilku ćwiczeń aktywujących trzy bardzo ważne motoryczne obszary ( mięśnie uda, brzucha i obszar klatki piersiowej ).

Po tak prawidłowej rozgrzewce, możesz już zacząć właściwy trening, powoli i stopniowo zwiększaj intensywność, przy tym staraj się głęboko oddychać, aby się nie

pojawiły kłucia w boku.

Przed rozpoczęciem treningu zastosuj tą Roślinę, którą jest oczywiście ?

MIĘTA PIEPRZOWA

Mięta jest lepsza niż przed treningówka ?

Dowody wskazują na to, że olejek eteryczny 

z mięty pieprzowej, poprawia wyniki

wśród sportowców…

Mięta pobudza organizm, poprawia krążenie krwi, udrażnia drogi oddechowe i zmniejsza pragnienie.

Brak ci nieraz energii? Te rośliny dodadzą Ci sił ?

Twój zapał na treningu słabnie z powodu zmęczenia, jeśli tak ! To zacznij od roślin adaptogennych, które zwiększają odporność na stres. Dodadzą Ci energii takie rośliny

jak : Żeń-szeń oraz Różeniec Górski i nie są mimo to środki dopingujące ani stymulanty. Pamiętaj ! Że Żeń-szenia nie wolno stosować przy nadciśnieniu tętniczym ?

Kolejną rośliną, którą mogę polecić, pochodzi z naszych rejonów, a jest nią Goryczka Żółta. Wzmacnia organizm, poprawia trawienie i zwiększa wytrzymałość.

Po zakończonym treningu…

Zaraz po wysiłku odczuwasz skurcze, bóle mięśni i zmęczenie ? To może być efekt nieprawidłowego rozciągania, a zwłaszcza nierozciągnięcie nóg, a tam masz najsilniejsze mięśnie. Polecam zastosować techniki rozciągania tzw. „Stretching”.

Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu, pij dużo wody przed, w trakcie i po treningu.

To pozwoli Ci pozbyć się łatwiej kwasu mlekowego, powstałego w czasie pracy mięśni po ciężkiej sesji treningowej.

Jak Cię łapią skurcze, zalecam jedzenie produktów bogatych w potas, dużo potasu zawierają warzywa, ale to może nie wystarczyć, stosuj potas w kapsułkach jedną dziennie.

Na koniec tego artykułu proponuje Ci jak najczęściej notować swoje cele, zapisywać jakie aktywności sprawiają Ci najwięcej przyjemności i postaraj się odpowiednio zaplanować swoje treningi ?

A jak sobie nie będziesz mógł poradzić, to odezwij się do mnie. Postaram się, coś mądrego Tobie doradzić czy ułożyć zbilansowaną dietę oraz odpowiedni trening ?

Napisz co sądzisz o tym artykule ?

Jakie Ty masz sposoby aby zacząć ćwiczyć ?

Czy Ty też stosujesz takie sposoby w treningu ?

 Serdecznie zapraszam do pozostawienia poniżej komentarza.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę

Trener dla Ciebie

Tomasz Andrzejewski

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *