10 Najlepszych Patentów na Poranny Fit Trening ? 1


1. Zacznij od Rozciągania się

Wystarczy kilka pajacyków, skłonów, pompek, żeby złapać energię.

Według naukowców i ekspertów poranne rozciąganie nie dość, że błyskawicznie zwiększa przepływ krwi to będziesz jeszcze miał ochotę na więcej.

2. Nie zapomnij wejść na wagę

Uzgodnijmy, że w każdy poniedziałek zaraz po porannej toalecie i wypiciu szklanki przegotowanej letniej wody z cytryną, wskakujesz na wagę !

Wg brytyjskiego badania regularnie ważące się osoby częściej trzymają się swoich obranych celów i planów treningowych. A co za tym idzie !

Widzą swoje efekty jak na dłoni !Poranny Fit Trening

3. Szybko się rozgrzej

Postaw na szybki i intensywny 15-minutowy trening , zamiast długi i wyczerpujący. Po boksuj trochę i bieg w miejscu. Uwierz mi naprawdę nie będziesz się nudzić , a mało tego będzie to jeszcze przy tym przednia zabawa. Szybko załatwisz sprawę z treningiem i złapiesz powera na cały dzień.

4. Pompki z ranka

Było by wszystko fajnie, ale nie masz czasu wskoczyć w treningowe ciuchy w domu oki ! To proponuje zaraz po przebudzeniu zrób szybko 20 pompek, umyj zęby i

ponownie zrób 20 pompek. Między czasie przygotuj sobie kawkę i znowu

20 pompek, na śniadanko owsianka z owocami musli i orzechami – 20 pompek.

I zanim jeszcze ubierzesz się w wyjściowe ciuszki trening klatki będziesz miał za sobą.

5. Jeszcze ciało rozgrzej

Masz małe problemy z koordynacją, wciąż jesteś zaspany ! To normalne – Twój system nerwowy jeszcze się nie obudził. Wskocz szybko na rowerek czy orbitrek , ale jak nie masz w domu to stań na jednej nodze, pochyl się i przeciwstawną dłonią dotknij palców. Zrób po 2 serie w każdej po 15 powtórzeń, następnie możesz sobie jeszcze pomachać kettlem lub sztangielką. A na sam koniec stojąc jedną nogą na małej gumowej piłce robisz krążenia stopy.

6. Wbij w sobie nawyk

Chciałbyś trenować przed pracą, ale masz problem ze wstawaniem z ranka.

Ustaw sobie na początek budzik na 10 minut wcześniej niż zwykle wstajesz.

Zmobilizuj w sobie troszkę aktywności na tyle, żeby zrobić pajacyki, podskoki, na razie wystarczy.

Co tydzień dodawaj np. kolejne 10 min i zwiększ poziom aktywności.

I po jakimś czasie będziesz już wstawał ok 1 godziny wcześniej, a Twój organizm

będzie się domagał z ranka Fit Treningu.

7. Wysypiaj się

Staraj się kłaść o rozsądnej porze, tak abyś przespał te 7 a nawet 8 godzin snu.

Nastaw Sobie jakąś spokojną i przyjemną pobudkę w swoim telefoniku. W tedy nie będzie takiego gwałtownego skoku ciśnienia.

8. Przed snem nie patrz w ekran

Nie patrz w komputer czy w telewizor tuż przed snem, ponieważ światło niebieskie

zablokuje wydzielanie melatoniny – hormonu, który Cię usypia !

No i jak będziesz nie wyspany to rano nici z treningu !

9. Postaraj się

Przygotuj sobie wszystko i spakuj już wieczorem treningową torbę, zajmie Ci to kilka chwil i nawet nic Cię nie kosztuje.

A rano każda chwila, minuta na wagę złota !

10. Mobilizacja wskazana

Najlepiej to zadzwoń do kumpla i zbierajcie się razem do klubu Fitness.

Nie będziesz chciał go zawieść, więc zrobisz wszystko i znajdziesz na tyle motywacji, żeby się tam pojawić !

Napisz co sądzisz o tym artykule ?

Jakie jest Twoje zdanie na temat rannego treningu ?

Czy Ty też to stosujesz ?

 Serdecznie zapraszam do pozostawienia poniżej komentarza.

  Pozdrawiam

  Trener dla Ciebie

   Tomasz Andrzejewski

 

 

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Komentarz do “10 Najlepszych Patentów na Poranny Fit Trening ?

  • edzieciecy

    Dieta dziecka powinna dawac mu okazalej gamy wartosciowych witamin. Niestety, o braki jest duzo latwo, gdy niemowle nie lubi za okreslonymi towarami spozywczymi, co nadarza sie czesto. Istnieja przeciez srodki na owo, aby maluch mógl pasc sie zdrowiem dzieki szerokiemu zestawowi witamin w diecie.